Ti-a expirat asigurarea? Nici o problema!! Contacteaza-ne si in cel mai scurt timp un consultant ti-o va aduce acasa!
Usor! Simplu! Rapid! Contact: 0745588431. Doar in judetul Timis.
"asigurari RCA Timisoara, asigurari medicale de calatorie Timisoara, RCA ieftin Timisoara, asigurari obligatorii de locuinte, cele mai ieftine asigurari, livrare la domiciliu rapid"

vineri, 26 noiembrie 2010

Ghidul Asiguratului

Ghidul Asiguratului


Accident cu victime
Nu părăsi locul accidentului până la venirea unui echipaj al Poliţiei Rutiere.
Poliţia îţi va încheia procesul verbal, va stabili vinovăţia şi îţi va elibera autorizaţia de reparaţie pentru vehicul.
Şoferul găsit vinovat va da o copie a poliţei sale RCA celuilalt şofer.

Accident uşor
Mergeţi împreună la secţia de Poliţie Rutieră pe raza căreia a avut loc accidentul.
Poliţia va încheia procesul verbal, va stabili vinovăţia şi îţi va elibera autorizaţia de reparaţie pentru vehicul.
Soferul găsit vinovat va da o copie a poliţei sale RCA celuilalt şofer.
sau
Completează împreună cu celălalt şofer un singur formular de constatare amiabilă şi păstrează una dintre cele două foi autocopiative.
Dacă ai pretenţii de despăgubire trebuie să depui formularul la compania celuilalt şofer.
Dacă nu ai pretenţii de despăgubire trebuie să îl depui la compania ta de asigurări.
Pentru mai multă siguranţă, mergi împreună cu celălalt şofer, cu formularul de constatare amiabil completat, la un centru de daune al uneia dintre companiile voastre de asigurare RCA.
mai multe detalii aici

Un comentariu:

  1. Apropo de asigurari, eu am gasit un calculator RCA care ofera in timp real cotatii de la majoritatea asiguratorilor auto, eu mi-am facut si am primit-o acasa in 24 ore. Cred ca sunt cei mai buni. Cine doreste sa consulte, o poate face aici: http://tinyurl.com/69x2g7o

    RăspundețiȘtergere